PODZIĘKOWANIA
Szanowni Państwo,
Z całego serca pragniemy podziękować za Państwa ogromne wsparcie i zaangażowanie w życie naszego przedszkola. Dzięki Waszej życzliwości i hojności udało się zrealizować wiele ważnych inicjatyw, które mają bezpośredni wpływ na rozwój i radość naszych dzieci.
Wasza pomoc to dla nas nieoceniona inspiracja, a dla dzieci – możliwość nauki, zabawy i rozwijania swoich pasji w przyjaznym i bezpiecznym środowisku. Państwa wsparcie pokazuje, że razem możemy osiągnąć więcej.
Jesteśmy dumni, że możemy liczyć na ludzi o tak wielkich sercach, którzy przyczyniają się do budowania lepszego jutra dla najmłodszych.
Słowa podziękowań kierujemy do Pana Zdzisława Koźlaka, Pana Łukasza Siwka z firmy „DOMOST” oraz Pana Leszka Rogaskiego.
Raz jeszcze dziękujemy za okazaną pomoc i mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie trwała przez kolejne lata.
Z wyrazami wdzięczności,
Dyrekcja, Grono Pedagogiczne i Dzieci z Przedszkola Samorządowego w Małkini Górnej
Dziękujemy sołectwu nr III i IV za pieniądze z funduszu sołeckiego ,dzięki kórym powstało nowe kolorowe ogrodzenie przedszkola.
Dziękujemy Panu Sylwestrowi Sierota za coroczną pomoc przy organizacji biegów przełajowych w Przedszkolu Samorządowym
Dzieci z Przedszkola Samorządowego w Małkini Górnej serdecznie dziękują Pani Wojt Bożenie Kordek oraz sponsorom za zorganizowanie spotkania z Mikołajem, na którym wszystkie dzieci otrzymały świąteczne paczki ze słodyczami.
Dziękujemy ❤
Dyrekcja i cała społeczność przedszkola składa najserdeczniejsze wyrazy wdzięczności za okazaną nam życzliwość. Dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy Pana Cezarego i Pauliny Kalaty udało się odnowić i pomalować cały korytarz dolny, zejście do szatni, natomiast Pan Piotr Janiszewski odrestaurował i obił przedszkolne meble tapicerowane. Wyrażając swą wdzięczność za wielkie serce, życzymy powodzenia w realizacji życiowych zamierzeń.
Strona: 1/2
PAD CMS jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe z wyłączeniem opublikowanych treści.